روزنوشت‌های یک دانشجوی ریاضیات

بدتر از خواستن این لطمه نتوانستن،
هی بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه؟

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

بعد از یکسال و نیم

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۳۸ ق.ظ

بعد یک‌سال یادم اومد همچین جایی هم وجود داشته. خیلی خستم. سال سوم دانشگاهم. ترم ۶. و خیلی خستم. یک‌سال پرفراز و نشیبی از عشق رو تجربه کردم. و تموم شد. و از همیشه خسته‌ترم.

خیلی جالبه که پارسال ۱۵ آذر رو ثبت کردم. کاملا بی‌هدف. امسال ۱۵ آذر تولدش بود و بردمش مسافرت.

زندگی خیلی عجیبه. ۲ساله همش میگم.

من خیلی تغییر کردم. بیشتر از هروقت دیگه‌ای. هرسال بیشتر از قبل تغییر میکنم و بزرگ‌تر میشم. نمی‌دونم دفعه‌ی بعدی که اینجا پیام بذارم کِی خواهد بود.

۹۸/۱۲/۲۷
جغد آبی

نظرات  (۱)

برنامه نویسی کامپیوتر را یاد بگیر

رشته ریاضی رشته سختی است وقت تو می تواند ارزشمند تر باشد

پاسخ:
آره زندگیم رو با برنامه‌نویسی سر میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">