روزنوشت‌های یک دانشجوی ریاضیات

بدتر از خواستن این لطمه نتوانستن،
هی بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه؟

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

تغییر رشته‌ی ناموفق

شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۳ ب.ظ

ترم 3 رسیدم و تصمیمم رو برای خوندن فیزیک حتمی کردم. همه‌ی فرم‌ها رو پر کردم و بردم برای دانشکده‌ی فیزیک. گفتن باید شورا تشکیل بدن و وضعیتم رو بررسی کنن و شنبه بهم خبر میدن. امروز رفتم دانشکده فیزیک. مسئول آموزش گفت موافقت نشده به خاطر ضعیف بودنِ معدل .. از دفترش که اومدم بیرون ناخودآگاه زدم زیر گریه. کل مسیر تا خوابگاه رو گریه میکردم. خیلی سخت بود برام. منی که کل زندگیم رو میخوام بذارم برای مطالعه توی زمینه‌ی فیزیک .. بهم بگن موافقت نشده ..

هیچکس نمیتونه حال الانم رو بفهمه. چون فقط خودم میدونم دلیل اینکه معدلم توی سال اول انقدر ضعیف شد چی بود .. از سال اولم بدم میاد .. خسته‌م. خیلی خسته ..

۹۷/۰۹/۱۷
جغد آبی

نظرات  (۴)

این نیز بگذرد...

سال دوم چجوری گذشت؟

پاسخ:
بد نبود. گذشت. :))))
هیچ وقت هیچ کس حالتو در ک نمی کنه حتی خودت! مگه اینکه یه روز دست ببری ته وجودت و ببینی واقعن چرا میخوای فیزیک بخونی؟ و اگه جوابت به اندازه ی کافی قانع کننده بود بی خیال سال اول و دوم  و موافقت این و اون راه فیزیک خوندنو پیدا میکنی!
پاسخ:
درسته. :)
۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۸:۵۷ خادم الشهدا
سلام خسته نباشید
من حالتو درک می کنم من هم بارها امتحان استخدامی سپاه و ارتش دادم یا بخاطر دندونم یا تحقیقات محلی زدن چه شبایی رو گریه کردم داخل ماشین هرجا...چه قدر از خانواده و مردم حرف شنیدم شاید مصلحت بود قبول نشدم بخاطر امنیت الان!!!
الان کارها رو فقط برای خدا انجام می دم دیگه قربت الی الله شده باور کن همه ی موانع از بین میره شما هم همین کار رو کنید توکل به خدا باشه و توسلت به امامان و سعی و تلاشت رو کن نتیجه اش رو می بینی  ان شاء الله
موفق باشی- عبدالحقیر
پاسخ:
خیلی ممنون. :)

 

سلام

من هنوز وارد دانشگاه نشدم . چون از مشکلات تغییر رشته که دامنگیر یکی از بستگانم شده بود خبر داشتم . اون بنده ی خدا هم خیلی ناراحت بود ولی کاری نمیتونست بکنه و باید 5 ترم بعدی رو با همون رشته ی قبلی ادامه میداد .

+

 من بعد از اینکه صدها رشته ی مختلف دانشگاهی رو  مطالعه کردم تصمیم گرفتم تو رشته ی زبان و ادبیات انگلیسی ادامه تحصیل بدم . چون هم آسونتر از مترجمیه و هم درس عملی نداره  و هم  دنگ و فنگ  کمتری داره .  هم اینکه فقط یک درس رو باید بخونی : انگلیسی .

به نظرم  بهترین رشته ی دانشگاه که دردسر کمی داره همین رشته ی زبان و ادبیات انگلیسیه . البته این فقط یک نظر شخصیه .

+

  امیدوارم مشکلتون به طریقی حل بشه و از این گرفتاری خلاص شوید .

 ناامید نشوید . شاید بتونید با کمک بعضی مسئولین ، تغییر رشته بدید و یک نفس راحت بکشید .



پاسخ:
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">