روزنوشت‌های یک دانشجوی ریاضیات

بدتر از خواستن این لطمه نتوانستن،
هی بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه؟

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

15 آذر

پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۴ ب.ظ

دیر خوابیدن خیلی بده. باعث میشه تا 12 ظهر خواب بمونی و نتونی به کارات برسی.

قرار بود امروز برم فیلم گروهی ببینم با بچه‌ها. که رفتم! توی یه کافه نشستیم و اونجرز 3 رو برای چندمین بار تماشا کردیم. آخ که چقدر زیباست!

بهش گفته بودم بعد از کافه بهت زنگ میزنم بریم بیرون. یحتمل ناراحت شده بود که چرا با دوستام میرم بیرون و وقتی عصر بهش زنگ زدم و گفتم بریم؟ گفت نه خوابم میاد. عی بابا! 

داشتم برمیگشتم که یادم اومد یه عده دیگه از بچه‌ها بهم گفته بودن برم ببینمشون. زنگ زدم و دوساعتی کنار اونا بودم و نهایتا با یک پیاده‌روی کوتاه برگشتم. روزِ نسبتا خوبی بود. وایب‌های مثبتی از دوستام گرفتم.

پلنم تا شب اینه که یه مقدار Young Sheldon ببینم و یه خورده ابرفضا بخونم و درس‌ها رو بذارم برای فردا.

شام ندارم! نون خریدم که با ماست بخورم و سیر کنم خودم رو. :))

باید جبر رو بیشتر بخونم. همچنین تمرین‌های برنامه‌نویسی رو هم توی سایت بزنم. و کلی کار دیگه .. هوف. :))

۹۷/۰۹/۱۵
جغد آبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">